A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хустський навчально-виховний комплекс №1
Хустської міської ради Закарпатської області

Карантин. Алгоритми та комунікація вчителів і учнів на період дистанційного навчання

Дата: 26.03.2020 12:17
Кількість переглядів: 802

Загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно, продовжено на 21 день до 24 квітня включно.

В умовах карантину працюємо шляхом використання технологій дистанційного навчання. 3 урахуванням надзвичайної ситуації та загальнодержавних протиепідеміологічних заходів, продовжуємо використовувати на уроках математики та інформатики Google Classroom – безкоштовний освітній онлайн-інструмент, який дозволяє організовувати навчальний процес з учнями у віртуальному просторі.

Правила та дедлайни: «Якщо у нас у розкладі два уроки з математики чи інформатики протягом тижня кожен учень має виконати два завдання від вчителя. Вони будуть опубліковані в Класах». Дедлайн буде чітким, наприклад: «Роботи приймаються до 16:00 п’ятниці. Після цього часу не розглядаються та не перевіряються». Учень має розуміти, що в нього є чітка дата, до якої треба виконати конкретне завдання.

Після виконання завдання учень обов’язково отримає зворотний зв’язок. Фідбек від учителя учень може отримати в процесі виконання, якщо завдання складне, творче чи потребує кількох редагувань.


Платформа Google Classroom – це інструмент, що пов’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання. Завдяки платформі Classroom можна організувати проєктну роботу, перевернуте навчання, дистанційне навчання. Доступ до цього програмного засобу можливий після реєстрації користувача та отримання звичайного облікового запису Google. за допомогою Google Classroom користувач може створити навчальний клас або приєднатися до існуючого. Кількість навчальних груп, які може створити викладач та до яких може бути включений учень, необмежена. Функціональні можливості  сервісу:

  • запрошувати учнів до класу;
  • запрошувати педагогів спільно працювати у створеному класі;
  • розміщувати загальну інформацію щодо організації освітнього процесу: назви тем, кількість годин тощо;
  • розміщувати дидактичний матеріал для учнів класу, зокрема відеоматеріали (YouTube або відео з власного файлового сховища) чи посилання на відповідні інтернет-ресурси;
  • публікувати загальні оголошення або повідомлення в необхідній навчальній темі,  групі;
  • здійснювати опитування учнів (усіх або вибраних), демонстрацію загальної статистики відповідей та можливість перегляду деталізованих звітів або окремих відповідей учнів;
  • призначати завдання учням (усім або вибраним), зокрема і відкладені, як у межах всього класу, так і з певних тем. У процесі дистанційного навчання учень може:
  • приєднатися до класу за запрошенням або за допомогою ключа, який надав вчитель або інший учень навчальної групи;
  • переглядати навчальні матеріали, розміщені вчителем;
  • переглядати оголошення та виконувати завдання, розміщені вчителем, залишати відповідні коментарі до них;
  • переглядати підготовлені вчителем завдання й дату обов’язкової здачі матеріалів;
  • отримувати повідомлення про повернення завдань на доопрацювання;
  • повторно надсилати матеріали учителю після доопрацювання;
  • переглянути оцінку за виконане задання тощо.

Дозволи: 

  • доступ до камери: потрібен, щоб у Класі можна було публікувати фото й відео, зроблені за допомогою камери;
  • доступ до пам’яті: потрібен, щоб до дописів у Класі можна було долучати фотографії, відео та локальні файли. Також він потрібен для офлайн-доступу;
  • доступ до облікових записів: потрібен, щоб можна було вибирати, який обліковий запис використовувати в Класі.

Як учні беруть участь у освітньому процесі за допомогою Google Classroom

Щоразу при додаванні нового завдання учням автоматично приходить повідомлення на електронну адресу. Також всі оновлення і коментарі інших учасників відображуються у стрічці новин у вкладці «Потік».

Після відкриття умов завдання перед учнем відкривається вікно, в якому він може додати коментар, виконати завдання, додати прикріплення, а також надати статус роботі (наприклад, відмітити як виконану). Усі створені учнями роботи автоматично відправляються вчителю, при цьому зберігаються на Google Диску як у вчителя, так і в учня.

Усі призначені та виконані завдання кожен учень може відслідковувати у календарі або на сторінці «Список справ». Це особливо зручно під час проектної роботи, коли кожний учасник команди має індивідуальні завдання.

Отже Google Classroom є зручною платформою для навчання, за допомогою якої шкільну систему освіти можна зробити максимально гнучкою, інтерактивною і персоналізованою.

 

За матеріалами Деяк Т.Ю.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора