Методичний тиждень у дошкільних групах та початкових класах НВК (07.10-22.10.2022)
Концепцією Нової української школи передбачено зміну процесу оцінювання – відтепер воно не каратиме учнів, не ранжуватиме їх, а допомагатиме аналізувати індивідуальний прогрес учня і планувати індивідуальний темп навчання, тобто буде рекомендаціями до дії. Таке оцінювання називається формувальним (те, яке формує навчальний процес).
Однією з його стратегій є розвиток самостійності та взаємодії учнів. Саме це питання стало темою для обговорення в роботі методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів дошкільних груп в рамках методичного тижня, який проходив з 17 по 22 жовтня за темою «Самооцінювання та взаємооцінювання як прийоми формувального оцінювання у новій українській школі».
Прийоми самооцінювання та взаємооцінювання було продемонстровано вчителями та вихователями на проведених уроках та заняттях:
- Турчин Г.М. - Інтегроване заняття «Що нам осінь принесла в чудовий сад»;
- Воринко В.П. – Свято «Осінь в гості завітала»;
- Галай З.В. – Читання «Осінь – золотокоса красуня»;
- Теслевич М.В. Мистецтво «Створення образу осені в аплікації з природних матеріалів. Ошибана « Дівчина із сухоцвітів»;
- Арендаренко Я.І. Позакласне читання «Притчі про погане і хороше», «По двох вовків».
Матеріал підготувала Теслевич М.В.